שיטות לבניית קישורים
מנוע החיפוש של גוגל מסתמך לא מעט על מספר הקישורים הנכנסים שיש לכל אתר על מנת לדרג אותו בדפי התוצאות של מילות המפתח השונות.
יש בשיטה זו לא מעט היגיון – ברוב המקרים הגולשים יקשרו אל אתרים איכותיים מבלוגים ומפורומים שונים.
כמו כן, גם לקישור העוגן יש משמעות.
אם אתרים אחרים אומרים על אתר מסויים שהוא עוסק בתחום (על ידי קישור עוגן הנושא את מילת המפתח הרלוונטית) כנראה שיש בזה משהו…
לדוגמא, אם תראו קישור מהמילה צימרים לאתר מסויים תניחו שאותו האתר אכן עוסק בצימרים…
על פי גוגל, הקישורים אמורים להתפתח ברשת באופן טבעי כך שאתרים איכותיים יזכו לקישורים שהגולשים יוצרים או שאתרים אחרים יהיו גאים לקשר אליהם.
האמת היא שאולי יש משהו בהגיון של גוגל אבל אם לא תקחו את גורל האתר שלכם בידיים לא תזכו לקבל יותר מדיי קישורים רק בזכות האיכות הגבוהה של האתר שלכם…
אז אם אתם חושבים שאתם צריכים קישורים חדשים יש לנו כמה שיטות יעילות לבניית קישורים, אבל לפני שתתחילו "לבנות קישורים" חשוב לזכור שקישורים איכותיים הם כאלו שיוצאים מתוך עמוד עם טקסט אינפורמטיבי עשיר, רצוי כזה שמגיע מעולם התוכן של האתר שאתם רוצים לקדם.
כתיבה בבלוגים
במקום לשבת ולחכות שהבלוגרים יגלו את האתר שלכם, אתם יכולים לעשות מעשה ולהיות בלוגים בעצמכם…
לדוגמא, אם האתר שלכם עוסק באלקטרוניקה ומוצרי חשמל אתם יכולים לפתוח כמה בלוגים בנושא ולצד המלצות מועילות מהתחום לשבץ קישורים שיובילו את הגולשים ואת העכביש של גוגל לאתר שלכם.
תגובות בבלוגים
גם אם מישהו אחר עשה את ה"עבודה השחורה" ופתח בלוג מעניין ומלא בתוכן איכותי אתם יכולים לנצל את הבלוג לטובת האתר שלכם.
בחלק מהבלוגים יש אפשרות להגיב על התוכן שאחרים רשמו ואפילו להוציא קישור איכותי מהתגובה.
רק שימו לב – אם תעשו את זה "בגבול הטעם הטוב" כנראה שאף אחד חוץ ממנוע החיפוש לא ישים לב, אם תהיו חזירים ותשבצו קישור בתגובות לכל אחד מהפוסטים בבלוג, רוב הסיכויים שהבעלים החוקי של הבלוג יעיף אתכם לכל הרוחות…
השאירו תגובה
Want to join the discussion?Feel free to contribute!