ים המידע ברשת מציף אותנו במגוון אפשרויות פרסום אתרים באינטרנט.
לא פעם מרוב מידע (מועיל או לא) אנחנו באמת כבר לא יודעים במה כדאי לנו לבחור 🙁
הפוסט הזה נועד לעשות קצת סדר באחד הפוסטים הקודמים מניתי את כל האפשרויות לשיווק באינטרנט.
זה היה אחד הפוסטים הארוכים ביותר שכתבתי אי פעם.
הפעם אני רוצה להתמקד ולחדד במה באמת כדאי לכם כבעלי אתרים להתמקד. (מקווה שהפעם זה יצא קצר יותר).
הכלים האפקטיביים ביותר בפרסום אתרים באינטרנט הם אלו שראינו שלאורך זמן הניבו תוצאות טובות יותר = עסקים.
- קידום אתרים אורגני – זהו הכלי החזק ביותר הקיים היום ברשת, קידום אתרים אורגני זה החלק של תוצאות האמת של גוגל.
זהו תהליך ארוך ולפעמים מיגע.
אז איך בכל זאת זה הכלי החזק ביותר?
היתרון המשמעותי של קידום אורגני הוא שבמידה והדבר בוצע נכון האתר ישאר בתוצאות המובילות לאורך זמן גם לאחר הפסקת הקידום.
כל זה כל עוד מי שקידם את האתר לא יקלקל את עבודתו (על זה אני ארחיב בפוסט נפרד).
החיסרון העיקרי בקידום האורגני זה הזמן והכסף, לוקח זמן לקדם אתר זהו תהליך של כמה חודשים ותלוי לא מעט במידת התחרות באותה זירה.
כסף – קידום אתרים אורגני טוב עולה כסף גם ברמת ההשקעה והשיפורים של האתר, שיפור מבנה ותכני האתר עולים כסף ואיך לא גם השכר של המקדם.
אך עדיין זה המקום הטוב ביותר לפרסום אתרים. עדיין רוב הגולשים מחפשים בגוגל ועדיין רובם מדלגים על התוצאות הממומנות בתוצאות החיפוש.
ראו תמונה בסוף הפוסט. - פרסום ממומן – זהו כלי חזק מאוד שאפשר לעשות איתו דברים מופלאים, את הממומן ניתן לעשות בכמה אתרים שונים אך הדגש שלי כאן הוא על הפרסום הממומן בגוגל.
יתרון משמועתי מאוד של הממומן על שאר הכלים זאת המהירות, ניתן להופיע בתוצאות ראשונות בממומן תוך כמה דקות.
הכלי מאפשר לכם שליטה מלאה בהוצאות הפרסום ותזמון הפרסום.
מאפשר לכם לערוך שינויים שמופיעים בתוצאות תוך דקות.
חשוב לבנות ולנהל את הקמפיין בצור הנכונה שתחסוך לכם לא מעט כסף. ראו סרטוני הדרכה בנושא.
אחד החסרונות הבולטים שברגע שתפסיקו את הפרסום לא תופיעו יותר בתוצאות חיפוש.
חיסרון נוסף על אף שהמערכת קלה לתפעול ומזמינה כל בעל אתר לפרסם את עצמו לבד ניהול לא נכון יבזבז לכם ים של כסף.
אז למה זה מופיע בכלים המובילים ?
בגלל המהירות הופעה בתוצאות החיפוש!
לכלי זה אפשרות נוספת של הופעה בשותפי הפרסום של גוגל, זהו כלי מדהים שמאפשר לכם להציג את הפרסום שלכם בדף הבית של וואלה בעלות של כמה שקלים בודדים.
גם כאן ניהול לא נכון ישרוף הרבה מאוד כסף.
יתרון נוסף שניתן להתחיל לפרסם גם בתקציב נמוך מאוד של כמה מאות שקלים לחודש. - פייסבוק – כלי חזק מאוד למרות שלאחרונה התחושה שהוא קצת מאוס.
בפייסבוק יש שני כלים בולטים אך אני חייב לציין שזה לא מתאים לכל אתר.
– קידום ממומן – בפייסבוק ניתן לנהל פרסום ממומן שמופיע בצד הדפים, יתרון משמעותי של המומן בפייסבוק שהוא עדיין יותר זול מגוגל ומאפשר לכם מיקוד של המודעות שלכם על פי נתוני דמוגרפיים לדוגמה אם אני רוצה לפרסם נעלי נשים אני יכול למקד את המודעות שיופיעו רק לנשים ורק בטווח גילאים שמתאים לקהל היעד שלי.
(גוגל עובדת על זה באמצעות הרשת החברתית שלה )כלי נוסף שקיים בפייסבוק והוא המוכר יותר זהו ניהול דף עבור העסק שלכם.
הרעיון הכללי נחמד ביותר אך מה שעשו עם זה גרם לזה להיות קשה יותר.
פייסבוק מאפשרת לכל עסק לפתוח דף עסקי בפייסבוק שיאפשר לגולשים לעקוב אחר עדכונים שלכם כגון מבצעים וכ"ד.
הדבר גרם לפייסבוק להיות שיווקי מדי ופה נפגעה חווית הגלישה של משתמשי פייסבוק. ופתאום אנחנו מקבלים המון הזמנות לדפים עסקיים של מגוון שירותים שמעולם לא חשבנו לצרוך ובמידה ועשינו לייק אנחנו נוצף במידע אודות העסק.
אז למה בכל זאת זה מופיע כאן?הקמה של דף עסקי בפייסבוק וניהול הדף בצורה נכונה שבאמת תשרת את הגולש ולא רק תנסה למכור לו מוצר או שירות.
תאפשר חשיפה אמיתית של העסק שלכם לקהל יעד חדש ומגוון.
כל עוד אתם לא נסחפים אחר קניית לייקים או תחרויות שכל מטרתן היא שיהיה לכם בדף עשרות אלפי לייקים של משתמשים מזויפים או הודים.כמו שכבר כתבתי בתחילת הפוסט המגוון הוא עצום.
יש עוד המון כלים מעניינים והפנתי אתכם לקרוא מאמר ארוך מאוד על כל הכלים הקיימים.ההמלצה שלי שתתמקדו בכלים המובילים בפרסום אתרים, כלים שנבחנו לאורך הזמן ונמצאו טובים.
חשוב לי לציין שבפרסום אתרים באינטרנט אין כל קסם, ומגוון האפשרויות תלויות בתקציב שלכם.
אך ניתן לעשות הרבה מאד גם בתקציבים נמוכים.כמעט ושכחתי הצוות המקצועי שלנו ישמח לעזור לכם לקדם, לנהל, להקים ולנצל את תקציב הפרסום שלכם נכון.
וכמובן התמונה שהבטחתי.
בניית אתרים