נכון, אין כמו להיות בעמוד הראשון בתוצאות האורגניות.
לא צריך לשלם הרבה מאוד כסף בעבור כל גולש שנכנס לאתר, זה מניב הרבה יותר כניסות מאשר מקום דומה בתוצאות הממומנות וממצב את האתר כאתר מוביל בתחומו.
הבעיה היא שלהגיע לעמוד הראשון לוקח לא מעט זמן ובמקרים רבים המקומות בראש העמוד כבר תפוסים בידי אתרים גדולים ומובילים.
כאן בדיוק נכנס לתמונה הקידום הממומן.
עד שהאתר יתברג בתוצאות ריאליות ובמקרים מסויימים גם אחר כך אפשר לשלם לגוגל עבור כל גולש שנכנס דרךך מנוע החיפוש אל האתר שלנו.
היתרונות ברורים – משלמים רק עבור תוצאות ומקבלים גולשים "איכותיים", כלומר כאלו שחיפשו את המוצר או השירות שאנחנו מציעים (בניגוד לגולשים אקראיים שהגיעו כתוצאה מבאנר או מדואר זבל ויצאו באותה מהירות שבה נכנסו…)
אבל רגע לפני שאתם פותחים את הארנק ומוציאים את כרטיס האשראי יש לנו כמה עצות שימושיות שיעזרו לכם לתכנן טוב יותר את הקמפיין שלכם בגוגל.
בהצלחה…
כוונו את המסר בהתאם לקהל היעד
אם אתם מציעים באתר שלכם מספר שירותים או מוצרים חשוב שתדעו שאתם יכולים לנסח את המודעות שלכם לכל מילת מפתח בנפרד.
לדוגמא, אם אתם מוכרים גרבים ונעליים אתם יכולים להכין סוג אחד של מודעות שיופיעו בעבור גולשים שהקלידו את שאילתת החיפוש "נעליים" ומודעות אחרות בעבור אלו שחיפשו גרביים.
יתרה מכך, אתם גם יכולים לגרום למילת החיפוש המדוייקת שהגולש הקליד להופיע בכותרת של המודעה כך שגולש שחיפש את הביטוי "נעלים אדומות" יראה את המודעה –"מחפש נעלים אדומות?"
זה עובד מצויין וגורם לקמפין שלכם להיות הרבה יותר אפקטיבי.
שפרו כל הזמן את הקמפיין שלכם
גוגל מעמידה לרשות המפרסמים את כל המידע שיוכל לעזור להם.
צריך רק לדעת להשתמש איתו בצורה נכונה.
חשוב להבין שהמטרה העיקרית של גוגל היא להרוויח כמה שיותר כסף.
לכן מודעות שהגולשים מרבים ללחוץ עליהם יופיעו במקומות גבוהים יותר גם אם הן הציעו פחות כסף במכרז.
נסו כל הזמן לשפר את המודעות שלכם ולהגדיל את יחס ההצגותלחיצות של כל מודעה.
גוגל תפרגן לכם על כך ותדאג שהמודעות שלכם יופיעו הרבה יותר.
השאירו תגובה
Want to join the discussion?Feel free to contribute!