אז כמה זה באמת עולה ?
התשובה הקצרה היא שאין מגבלת מינימום לפרסום בגוגל אדוורדס.
ואין התחייבות לגוגל על סכום קבוע.
צריך להבין שהפרסום הממומן בניגוד לקידום אתרים אורגני בגוגל מאפשר לכם לשלוט לגמרי בהוצאות הפרסום.
שיטת התשלום בגוגל אדוורדס היא שיטה גאונית שבה אתם משלמים אך ורק שגולש לחץ על המודעה שלכם בגוגל.
כמה עולה לחיצה על מודעה?
כאן העניין לכל מילה בכל שפה יש מחיר שונה שנקבע על פי התחרות והביקוש של אותה מילה על ידי המפרסמים.
השיטה די דומה לשיטת המכרז בה כל אחד רשאי להציע כמה הוא מוכן לשלם, ובמידה וכל הפרמטרים המקצועיים שווים אז מי שיציע יותר ויש לו תקציב גדול יותר אמור להיות ממוקם גבוהה יותר.
תשלומים נוספים:
ישנה עמלת ניהול קמפיין שאותה קובעת חברת הקידום איתם אתם רוצים לעבוד.
בתקציבים נמוכים עד 2500 ש"ח לחודש העמלה נעה בין 250 ש"ח ל 500 ש"ח תשלום חודשי למנהל הקמפיין.
ישנה עלות הקמה חד פעמית של הקמפיין המחיר מאוד תלוי בנותן השירות ובגודל הקמפיין יכול לנוע בין 800 ש"ח לאלפי שקלים בקמפיין גדול מאוד.
בתקציבים גדולים יותר העמלה נקבעת לפי %X מהתקציב המנוהל בפועל בגוגל.
נע בין 10% בתקציבי ענק ומגיע גם ל 20% בתקציבים קטנים בנונים.
איך אמורה להתנהל עבודה מול נותן שירות בתחום ודגשים שחשוב שתשימו לב אליהם.
- מנהל הקמפיין מקצועי יעבוד על חשבון גוגל אדוורדס שלכם והתחבר אליו דרך מערכת שליטה שלו. (הדבר מאפשר לכם בכל עת לסיים את ההתקשרות עם נותן השירות ולהישאר עם המידע על הקמפיין שבוצעו עד כה.)
- שקיפות מלאה
- תדעו בכל רגע נתון כמה אתם משלמים לגוגל וכמה לנותן השירות
- יבצע אופטימיזצייה מתמדת לקמפיין לשיפור החזר ההשקעה.
- לא יבטיח לכם להיות ראשונים כל הזמן במילה כזאת או אחרת
- לא ינהל קמפיין על ביטוי אחד בעלות חודשית קבועה
- לא יבקש כסף עבור שנה מראש / חצי שנה
- יפיק דוחות ביצועים