יצירת קשר מהירה
ניתן לדבר איתי בטלפון הנייד:
054-2200324
או במשרד (לא תמיד שם)
072-2507815
או להשאיר פרטים בטופס למטה:
ניהול פרסום ממומן בגוגל
גוגל אדוורדס הינה מערכת פרסום מהמובילות בעולם האינטרנט.
בשימוש נכון יכול הפרסום בגוגל להוביל את העסק שלכם להצלחה עסקית.
אנחנו מנהלים קמפיינים מגוגל מאז שנולדה המערכת הזה לפני יותר מעשור.
הדגשים שלנו:
- הקמפיינים מנוהלים בחשבון אדוורדס של הקלוח.
- אנחנו לא מוכרים מילה בודדת בגוגל אף אחד לא יכול לעשות את זה.
- אנחנו מיעצים בכל הקשר לקמפיין משלב התכנון עוד שלב הניהול.
- ניהול קמפיינים ברשת החיפוש.
- ניהול קמפיינים ברשת המדיה.
- הקמה וניהול של רימרקטינג.
- ניתוח תוצאות ודרכי שיפור ביצועים.
- ניתוח תנועת הגולשים.
- שיפור יחס המרה והחזר השקעה.
אם אתם חושבים שהגיע הזמן לפרסם את עצמכם בגוגל באופן מקצועי אז צרו איתנו קשר.
שיחה לא מחייבת שתעשה לכם סדר ויכולה לחסוך לכם הרבה מאוד כסף.
אנחנו מספקים את השירות לעסקים קטנים ולעסקים גדולים מתוך מטרה לייצר הכנסות לעסקים מהפרסום.
כמו כן תוכלו למצוא אצלינו עוד מגוון פתרונות לשיווק, פרסום העסק שלכם באינטרנט.
מה זה קמפיין ממומן
אם קראתם את המאמרים באתר לפי הסדר, בוודאי שמתם לב כי דיברנו עד כה בעיקר על קידום אורגני,
קידום בתוצאות הרגילות (לאא המודגשות) במנועי חיפוש ובראשם גוגל.
מהו בדיוק קידום הממומן?
קידום ממומן הוא קידום שמתרכזז במודעות המופיעות ליד התוצאות האורגניות, בדרך כלל למעלה, בצד או למטה . בגוגל המערכת הזו נקראת Adwords ובארץ יש רק עוד מערכת אחת דומה לה, של חברת מרלין. (בעבר הייתה גם לוואלה מערכת דומה שנסגרה בשם Advantage). במערכות אלו, כל מודעה מתאימה לביטויי חיפוש והתשלום נעשה על פי הקלקה או חשיפות(תלוי במטרת הקמפיין),החל מסכום מזערי של עשרים אגורות ועד סכום של מספר שקלים.
המודעה בדרך כלל תוביל אל דף נחיתה. דף נחיתה הוא דף שמטרתו לפרסם מוצר או שרות מסוים באמצעות מסר שיווקי מצומצם וממוקד (לא מדובר באתר שלם אלא בדף אינטרנט בודד).
ברגע שהגולש מבצע פעולה כמוו למשל מילוי טופס או ביצוע שיחה למספר טלפון כלשהוא,הוא למעשה משלים את היעד של דף הנחיתה. לכן רצוי כי דף נחיתה יעודד "הנעה לפעולה" אחרת לא השגנו כלום.
כיצד מתבצע ניהול קמפיין ממומן?
בעיקרון, כל אחד יכול לפתוח חשבוןן Adwords ולהתחיל במסע פרסום עצמאי, אך מקדם מקצועי (בתחום הממומן), יכול למקד בצורה טובה יותר את מילות המפתח ולהוזיל את העלות לכל לחיצה.
במקרה זה, הלקוח צריך קודם כלל להחליט מהו התקציב היומי הכולל שהוא מוכן להשקיע בפרסום ומעביר את השליטה אלינו, המקדמים המקצועיים. אנחנו מתאימים לכל מודעה דף נחיתה ומקפידים שגם הכיתוב על המודעה עצמה יהיה מושך. בנוסף, עלינו לנהל נכון את התקציב ולדעת מהן השעות היקרות יותר או פחות ובאילו מהן כדאי לפרסם.
חשוב מאוד להבין כי הלקוח זכאיי לשקיפות מלאה ומקדם שסוגר את הקמפיין ברגע שהלקוח רוצה לעבור למקדם אחר, גורם לו לנזק חמור מכיוון שוותק המודעות נאבד. באופן כללי , קידום אתרים בגוגל (ממומן או אורגני) , חייב להתבצע על ידי אדם שאתם סומכים עליו ב – 100%.
האם קמפיין ממומן מתאים לכל אחד?
היתרון הברור של קידום ממומן הואא זמן הופעת המודעה שהוא מיידי לעומת קידום אורגני, בו יש לחכות עד שהאתר יגיע לעמוד ראשון. גם בזירות מאוד תחרותיות שלא מצליחים להתקדם בהן באורגני, אפשר להשתמש בצורת קידום זו. קידום ממומן לא אמור למשוך תנועה במאסות גדולות , אלא להציע מוצר או שרות ממוקדים מאוד למספר מצומצם יחסית של גולשים.
לקידום ממומן יש גם חסרונות :
- לגולשים יש נטייה טבעית ללחוץ יותר על החלק האורגני בדף התוצאות
- בגלל שהמודעות מתחרות אחת מול השנייה בשיטת ההצעה הגבוהה (מכרז), ישנם תחומים שבהם כל לחיצה עולה הרבה מאוד.
- במידה ואתם משקיעים רק בקידום ממומן ברגע שתפסיקו אותו הנוכחות שלכם במנועי החיפוש תרד בצורה חדה ללא השקעה גם בקידום האורגני.
המלצותינו
- בכל מקרה, יש לשאוף להופיע גם בתוצאות האורגניות הרגילות.
- כאשר מחליטים לבחור בקמפיין ממומן (במקום או בנוסף), יש להיעזר במקדם מקצועי בעל הכשרה וותק בניהול קמפיינים ממומנים.
נזכיר שוב כי בחירה במקדם לא מקצועי ולא ישר היא סיכון מקצועי גדול מאוד : מקדם שלא מעניק לכם שקיפות מלאה , עלול למעשה לעשות ככל העולה על רוחו, ובמקרים קיצונים אף לפרסם את עצמו או לקוחות אחרים על חשבון התקציב שלכם.
במידה ותרצו ללמוד את התחוםם בעצמכם, תוכלו לעשות זאת במסגרת קורס קידום אתרים אותוו אנחנו מעבירים.
בכל זאת רוצים לעשות זאת לבד?
צפו בסרטונים שלנו