מעבר לים השיווק הנושק לטכנולוגיית הווב 2.0 וכל מה שקשור לקידום באתרי ווב 2.0 מתקדם ביותר ועבר בהרבה את הטנוכלוגיות בנושא בארץ. אפשר לעשות עם זה כל כך הרבה ונראה שהגבול רק הולך ומתרחק לו באופק. לא שאפשר לקדם את העסק בצורה מופלאה אלא גם ליצור קשרים חזקים מאוד, למתג את העסק ולמשוך קהל צעיר ותוסס שיגדיל את נפח השוק שלנו. יש עוד כלי שיווקים רבים וטובים שמשפרים את השיווק בפייס בוק וברשתות אחרות ובדרכים אחרים של שיווק באינטרנט.
אחד מהדרכים הללו הוא המוצרים החדשים שקיימים בפייסבוק ונקרא הפייסבוק ביקון שביינתים אינו פעיל מאחר והוא אמור לעבור שינויים ושיפורים אך יש עוד כלים רבים. אחד נוסף הוא המודעות החברתיות שיש בפייסובק אשר מחליף את הדרך המיושנת של פרסום מודעה והתקווה שהיא תגיע לקהל היעד אלא מאפשרת לכוון את המודעה ביוק לקהל היעד הרצוי.
הפרסומות מוצגות לגולשים שחבריהם כבר ביקרו בדף של החברה. הפרסום יכול להיות חלק מהאורח חיים של הגולשים בפייסבוק והתוכן נכנס לניוז פיד ולמסכים שלהם בצורה טבעית וכחלק מהגלישה היום יומית שלהם ולא כמשהו כפוי ומציק כמו הודעות קופצות או באנרים כך תהליך שיווק בפייסבוק נהיה משהו יותר קליל וטבעי. חברים שנהיים מעריצים של עמוד מסויים או שמעבירים איזשהו תוכן הלאה בעצם מועילים ומשפרים את צורת השיווק הזו.
השיווק הזה נעשה ללא כל עלות ומבלי שאדם כלשהו יצטרך להתאמץ יותר מדי לשם כך. בסופו של דבר מה שחשוב לעשות הוא לרתק גורם כלשהו והוא כבר יעביר את זה הלאה וחבריו יעבירו את זה וכך הרשת תלך ותצמח. אפשר לחשוב על זה כעל עסקת פיראמידה בלי הסיכון הכלכלי מאחר וכל אחד עושה את זה חינם ומרצונו האישי ולא צריך לשלם לו או לדאוג אם הוא יעמוד ביעדים שלו. כמו כן אין כל צורך בקשר או מעקב הפרסום קורה מעצמו וזה החלק היפה ביותר. כך נוצר מצב שבו המוצר ממש חי מעצמו כי בעבר היה צריך ללכוד כל לקוח בנפרד אבל היום זה קורה בצורה מאוחדת ורבה ביותר.