פייסבוק יצרה בשבילנו תשתית חדשה ויעילה ליצור קשרים, בין אם זה קשר חברתי או קשר עסקי, תשתית שמאפשרת ברמה היומית לעביר מסרים לגולשים או לחברים שלנו, בנוסף, פייסבוק יצרה מושג שקבל משמעות חדשה "לייק". אם אהבת את משראית, תעביר את זה לחברים, וזה בעצם משכל חברה מנסה להשיג כשהיא משווקת את המוצר או השירות שלה.
פייסבוק יצרה פלטפורמה למשתמש פשוט להגיע לקהל יעד שלו, אבל נשאלת השאלה האם זה הכן פשוט, כפי שכולם צועקים? יש הרבה יועצים וחברות שמייעצים איך לשווק את עצמך בצורה טובה ומהירה להשגת תוצאות מהירות בפייסבוק, איך לגרום לגולשים לאהוב את המוצר שלך, להזדהות אתו . כל בעל חברה מבין שהוא חייב נוכחות בפייסבוק, בין אם הוא מבין מה זה תורם לחברה שלו בין אם לא, אבל הוא מבין שאם הוא לא שם, אז הוא לא קיים, והוא מודע לעובדה שהמתחרים הכן נמצאים בפייסבוק ומנסים להגיע לאותו קהל יעד,ולזכות בלקוחות חדשים.
אם נסקור את תהליך של שיווק בפייסבוק, אנו נראה מגמתיות. זה מתחיל מעצם העובדה שכל בעל עסק מבין שהוא צריך להקים דף מעריצים, שכיום כבר שינה את שמו לדף עדכונים, אך אם הוא יבדוק את מתחריו ,הוא יראה שהמתחרה עשה דברים נוספים, כגון:עיצוב דף נחיתה שמושך את הקהל, פיתח אפליקציות, ולא עבר זמן רב ואנו רואים כל מיני תחרויות שמתנהלים בפייסבוק, כל חברה מנסה למשוך אליה את הגולשים, היא משחדת, תרתה משמע, כיום להצטרף לדף העדכונים שלה.
אם ננסה להסתכל יותר לעומק, אנו נראה שמבחינה טכנית, תפעול של פרופיל בפייסבוק אינו דורש תואר וזה בהחלט נגיש וקל ללמוד, במיוחד עם כל סרטוני הדרכה שניתן למצוא ברשת, אבל אנו נתקלים בבעיה אחרת, שנוכחות ברשת חברתית דורשת השקעה של זמן, ואז אפשר למצוא את עצמך עוסק בשיווק של המוצר ולא בניהול של העסק. אם מקודם היה מספיק לשלם עבור פרסומת בטלוויזיה (לבעלי תקציב לא מועט) או פרסום בעיתון, או לחילופין פרסום של באנר באתר עם טרפיק גבוהה, היום זה כבר לא מספיק, היום יש דרישה ללקוחות קיימים וללקוחות פוטנציאלים ליצור אינטראקציה אישית עם בעלי החברה, אנשים שנמצאים מאחורי הקלעים.
אז ברגע שכל בעל עסק מבין את הצורך, הוא ניגש לפתוח פרופיל, זה לא קשה כפי שציינו למעלה, פותח דף מעריצים, גם זה אינו דורש ידע טכני עמוק במחשבים ובאינטרנט, וכל משנשאר זה למשוך קהל. אז בהתחלה, זו גם לא בעיה מאוד גדולה, כי כל מי שמבין קצת בתפעול של פייסבוק, הוא יודע שכל משנדרש זה להזמין אנשים להצטרף לפרופיל, להיות חברים, ולרוב אנשים הכן מצטרפים אליך, ולהציע להם את אפשרות להצטרף לדף העדכונים ע"י בחירת אופציה "הצע לחברים", אבל לאחר כמה ימים, אנו נראה שהציפיות לכמות אנשים לא התממשה, אז מה בעצם השתבש?
לאחר בדיקה, אנו מבינים שיש לנו אך ורק הזדמנות אחת בלבד להציע לחברים שצברנו להצטרף לדף העדכונים, ולאחר בדיקה קטנה ושהות לא ארוכה בפייסבוק, אנו נראה שאנו מקבלים בערך תריסר הזמנות להצטרפות לדפי העדכונים ברמה היומית, ונבין שאפילו החברים הכי טובים שלנו פספסו את ההזמנה. אז מתחילים לחפש פתרון לבעיה: יש אפשרות להתקשר לחבר ולבקש ממנו להצטרף, אבל עד שהוא יגיע למחשב ולפייסבוק, הוא ישכח את הבקשה שלנו. יש אפשרות לשלוח הודעה אישית לכל חבר ולבקש ממנו להצטרף לדף העדכונים, אבל נתוודע במהירות שכל התהליך הזה לוקח זמן, ולא מעט,ונמצא את עצמינו עוד פעם עוסקים אך ורק בשליחת הודעות אישיות, ואז נתוודע לעובדה שסיבוב אחד אינו מספיק כדי שאנשים, ואפילו חברים הכי טובים שיצטרפו,ומכאן משתמע שצריך לעשות את כל התהליך הזה פעם אחרי פעם.
בשלב כלשהו אנו נתחיל לחשוב שכל המאמץ הזה לא שווה את ההשקעה, אך מצד שני כבר השקענו כל כך הרבה זמן בצבירת חברים, פיתוח פרופיל ופיתוח ציפיות להגיע ללקוחות חדשים דרך הפייסבוק, שנתקל בבעיה, אז מה לעזאזל עושים??? אם רוצים לנצל את הפלטפורמה שיצרנו, לעביר מסר שבועי לחברים ולצרפם לאט לאט לדף העדכונים שלנו, שבו אנו מעדכנים על כל החדשות ומבצעים של החברה.
אז יש לנו פתרון בשבילכם, אם יש לכם חשבון קיים בפייסבוק ואתם רוצים להגיע לכל אותם החברים שצברתם,
תפנו אלינו.
זה שירות חדש שאנו מציעים, כי ראינו צורך מאוד גדול בפתרון בעיה הנוכחית.
לנו יש טכנולוגיה שחוסכת לכם זמן בשליחת הודעות לחברים, כל משאתם צריכים זה לחשוב על מסרים שאתם מעוניינים לעביר, לשלוח לנו באמייל ותוך זמן קצר כל החברים שלכם יקבלו את המסר, בלי שהיתם צריכים לעבוד קשה!!!