איך לבדוק עם הקידום עובד

התשובה הקלה שלי היא:
האם יש שיפור במיקום של האתר בתוצאות החיפוש ?
מדד ראשון זה כמובן המיקום של האתר בגוגל.
אך הוא לבדו לא מספיק כדאי לקבוע האם הקידום שאנחנו עושים עובד.

  • האם המיקומים של האתר בתוצאות השתפרו במילות מפתח שנחקרו ונמצאו מתאימות לכם, האם במילות המפתח האלה יש מספיק תנועה של גולשים שיהפכו ללקוחות.
    כיצד לבדוק את זה: לבקש מחברת הקידום מחקר מילות מפתח שמראה את הערכת התנועה באותן מילות מפתח לפני תחילת העבודה, מחקר שכזה ילמד אתכם ואת המקדם שלכם הרבה מאוד על התחום שבו אתם עוסקים.
  • האם נכנס תוכן חדש לאתר ?
    אם המקדם שלכם לא דורש מכם להרחיב את תכני האתר ולהוסיף תכנים אז כנראה שהוא בונה את רוב עבודת הקידום שלו על קישורים נכנסים מאתרים אחרים. חלילה לא אומר שזה לא יכול לעבוד, אך נושא הקישורים הוא רק חלק מעבודת הקידום.
  • האם קיבלתם מהמקדם שלכם דוח המציעה שיפורים בדברים הבאים, מבנה האתר, קוד האתר, נראות האתר, תכני האתר מתוך מטרה לשפר את יחסי ההמרה באתר ואת חווית הגולש.
    דרשו לטפל בבעיות האלה לפעמים שינוי קטן יעשה הבדל גדול.
  • האם מוצג לכם דוח שמנתח את תנועת הגולשים לפני עבודת הקידום, בזמן ואחרי עבודת הקידום עם רעיונות לשיפורים בדפים כדאי להשאיר את הגולשים יותר זמן באתר / לקצר את תהליך המכירה והפנייה באתר.
  • האם מגיעים לאתר גולשים דרך אותם קישורים שהמקדם מפזר ברשת ? 
    הרעיון המקורי מאחורי הקישורים הנכנסים לאתר הוא להזרים תנועה של גולשים, כך גם גוגל כנראה מעריך יותר את הקישורים שכן מכנסים תנועה.
  • האם המקדם אתרים שלכם מייעץ לכם על הפעולות שאתם מבצעים ברשתות חברתיות או במקומות אחרים באינטרנט ?
    דרשו זאת כחלק מהעבודה על הקידום האורגני, לפעולות המבוצעות ברשתות המדיה, פורומים, בלוגים , וידאו וכ"ד יכולה להיות השפעה מאוד חיובית על קידום האתר בגוגל.
  • חשוב מאוד להיות בקשר עם המקדם שלכם על כל פעולה הנעשת באתר, או תכנון לשינוי/ החלפה של אתר.
  • לפני חתימה על חוזה עם מקדם בידקו אופציות יציאה מהחוזה לאחר תקופה שבה רואים שאין פעילות ממשית.

זהו נשאר לי לאחל לכם בהצלחה מוזמנים כמובן ליצור קשר לבדוק אופציה לשכור את שירותי הקידום שלי או אפילו לייעץ לכם מה לבדוק וכולי.

 

צרו קשר: 054-2200324 עמית